Thursday 20 February 2014

Ahoj!
Jmenuji se Natálie a je mi 17 let. Tak nějak se mi poslední dobou začalo líbit blogování (dobře, vlastně už je to dýl, co si chystám blog založit :D). Ale pořád nebyl čas, bylo hodně věcí na práci a prostě..jsem moc líná na to, abych svůj sen uvedla do skutečnosti a k založení blogu se dokopala. Chtěla jsem napsat ke zvednutí své líné prdele zadku, ale vlastně jsem se ani zvedat nemusela, když jsem blog zakládala. Jednou jsem už vlastně blog měla. No blog..jelikož jsem už od malička kreativní člověk a pořád bych něco vymýšlela a vyráběla, založila jsem si stránky, kde jsem prodávala mnou ručně vyráběné šperky. Pak jsem na to už neměla čas a sekla s tím. Ano, jak kruté. Ale i takový umí být život (jak by řekla jedna moje kamarádka :D).
Ono se to zdá, že založení blogu je rychlé..jenom vymyslet adresu webu a jméno, kliknout sem, sem..a ještě sem, potvrdit to a hurá do psaní prvního článku! Ale než jsem to všechno vůbec promyslela a zrealizovala, trvalo mi to celkem dlouho. Asi se divíte názvu mého blogu. Pro upřesnění - Drobek je přezdívka, kterou mi vymyslel můj milovaný přítel. A proč zrovna Drobek? Mě se neptejte..zeptejte se jeho! Když o tom teď tak přemýšlím, musím se jej taky zeptat, taky by mě to zajímalo :D! Drobek..jako něco drobného..maličkého, roztomilého, prostě ťuťu ňuňu :D? Ano, to by mě přesně vystihovalo (ne, zase až tak roztomilá ale nejsem, nebojte..a maličká taky ne). Jinak na tento blog se budu snažit psát články pravidelně a měly by se týkat hlavně ohledně světa módy, designerství, vaření, cestování, zdravého lajfstájlu a všemožných kravinek, prostě ohledně toho, co mě zajímá :).
A na závěr..aby jste vlastně věděli, jak vůbec vypadám.


1 comment: