Thursday 10 April 2014

Reserved

Přeji krásný den :)
sice je dnes poněkud chladný a deštivý, ale to neznamená, že přeci musíme špatnou náladu! Dneska bych chtěla napsat jen odlehčený článek, musím dělat prezentaci do školy, učit se,...a tak dál. No znáte to. Povinností je nad hlavu. Ještě k tomu se dneska vrátí můj drahý z Brna ze školy, takže mu chci upéct nějakou buchtu (je to už taková moje tradice..každý čtvrtek mu peču na uvítanou..a půlku stejně sežeru sama, ale to už je vedlejší věc.. :D).

Poslední dobou jsem si velice oblíbila značku Reserved. Hodně lidí říká, že je to dražší značka, ale dle mého uvážení a srovnání ceny s kvalitou si to ani zase tak moc nemyslím. Zboží je podle mě více než kvalitní, vydrží dlouho a je vyrobené z příjemného materiálu. Všechno oblečení, které jsem zde doposud zakoupila je úplně heboučké a jemné na dotek, ne jako třeba u některých levných nejmenovaných značek. Musím říci, že i spodní prádlo mi padne perfektně. Jednou jsme byli nakupovat v Reserved v Polsku a nevím, zda se mi zdálo nebo ne, ale velikosti se od těch našich krapet lišily. Možná ani ne tak v sekci normálního, každodenního oblečení, ale spíše ve spodním prádle. Zkoušela jsem si jednu úplně suprovou červenou podprsenku, která mi padla jako ulitá, tedy až na obvod. Jak mě to naštvalo, to si nedokážete ani představit! Nikdy mi snad podprsenka neseděla lépe, ale ten obvod to celé zkazil. Byl moc malý. A větší už tam neměli. Zklamaně jsem tedy podprsenku odložila a šla si zlepšit náladu vybíráním jiného kousku do svého šatníku.
Když jsem ale procházela brněnskou Vaňkovku, objevila ji tam. Čekala tam na mě, ale bohužel v té samé velikosti. Rozhodla jsem se ji tedy ještě jednou vyzkoušet ( co víte, třeba jsem za těch pár dní nějaký ten špíček zhubla :D). A opravdu mi tentokrát sedla. Jakoby byla ušitá přímo pro mě. Zajímavé, co? Teorii o shození špíčku za pár dní raději hned zamítám a raději se budu přiklánět k té druhé..ne všude jsou velikosti stejné :). I když jde o stejnou značku!

Co jsem si přinesla z návštěvy oloucké Šantovky:
heboučká bílá košile se zlatým zapínám a krajou ♥

nejkrásnější šaty na léto!
já vím..jsem ujetá na bílou...


3 comments:

  1. Náádherné šaty! Na léto budou boží.

    ReplyDelete
  2. Ty šaty jsou perfektní! :) přesně takové nosím v létě nejradši a bílá barva pak krásně sedne k opálení.
    Reserved mám celkově ráda, právě tam chodím na spodní prádlo, protože mi tam sedí nejlépe:)

    ReplyDelete
  3. Šaty i košile jsou moc pěkné :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    ReplyDelete