Saturday 21 June 2014

Make time for yourself

Pěkné sobotní odpoledne!
Jsem tak šťastná, že už se konečně nemusím učit do školy a dělat úkoly (které stejně většinou nedělávám..takže..to je jedno :D). Že už se nemusím stresovat písemkama a zkoušením. Že už je 3. ročník téměř za mnou! Podle mého uvážení byl třeťák asi nejtěžší..snažili se nám toho vecpat do hlavy co nejvíc, k tomu jsme ještě měli semináře (které byly mimochodem celkem náročné-třeba chemie :D) a furt nás straší maturitou. Pořád si to nějak neuvědomuju, že už příští rok to budu já, komu se budou klepat kolena na potítku. Že to budu já, kdo se bude muset našrotit 20 knížek. Nemůžu uvěřit, že to uteklo to tak rychle..
Nice saturday afternoon!
I´m so happy that I finally don´t have to learn for school and do homeworks. That I don´t have be nervous form tests. That 3. year on high school is already behind me! I can´t believe that It passed so quickly...

Dneska jsem si koupila nové ELLE...původně jsem si ho koupila na cestu letadlem v pátek, ale stejně se vidím, že to nevydržím a otevřu už dneska :D
Today I bought new ELLE...at first I thought I would read it in the plane on the friday, but.. :D

Jste taky někdo tak ujetí na logo kvízech? Já jak jednou začnu hrát, tak už mě od toho nic neodtrhne! (jedině, nějaké moc dobré jídlo!)
Are you addicted too on logo quiz as me?

Tak nám takhle Mourek zabral celou naši velkou sedačku...spinká jak malé miminko :) ňuňu
My kitty is sleeping like a little child on our sofa :)

Ano, nebyl by to správný článek bez něčeho dobrého na zub! Moje domácí muffiny s extra porcí čokolády (jak tmavé, tak bílé). Prostě mňamka (škoda, že už jsem je sežrala snědla).
 Yes, It would´t be right post without something good to eat! My homade muffins with extra portion of chocolate (dark and also white).


1 comment:

  1. S Elle jsi udělala moc dobře, je tam krásný článek o hraběnce Dianě Sternbergové ze zámku Častolovice, která se dříve v zahraničí prosadila jako interiérová návrhářka :o)) vřele doporučuji přečíst.

    ReplyDelete