Wednesday 19 November 2014

Candles everywhere

Dny se nám pomalu krátí a vánoční nálada už je tu. Teda alespoň u mě! Miluji svíčky a strašně ráda si je večer zapaluji a zachumlám se do peřiny. Venku už začíná být pěkná kosa a já bych asi už měla vytáhnout svůj zimní kabát (ke kterému ale musím první přišít upadlé knoflíky..tedy musím přemoci svou lenost a dokopat se je přišít). Dále bych měla také začít přemýšlet nad vánočními dárky, ale na to je ještě čas..dobrá, říkám si to každý rok a pak je sháním na poslední chvíli, Tento rok to bude jiné!! Slibuji. Jo a už jsem si i koupila adventní kalendář!! Juhůů..a nesmějte se mi. Je mi sice 18, ale to neznamená, že nemůžu mít radost z otevírání papírových okýnek a mlsání čokoládových stromečků, sněhuláčků, zvonečků a kdo ví ještě čeho!!! (Mimochodem můj 14-ti letý brácha vyžral všechna okýnka ještě před 1. prosincem!! Jak mohl?! Za to by si zasloužil dostat pod stromeček brambory...).

Tumblr

lili's

Winter

add a caption
Konečně začíná období lucerniček a svíček ♥ 

closet goals
A huňatých svetrů :)

🎁🎄🎅😍

Sice jsem ráda, že budou Vánoce (a cukroví), ale i tak jsem celkem vystresovaná. Už příští pátek máme stužkovák. Už v lednu mi začínají přijímačky na vysokou. A pak maturita. A autoškola, kterou jsem nechtěla dělat teď, protože mám pocit, že bych se měla učit a více se soustředit na školu, což stejně nedělám. Neustále si zakazuji dělat věci co mě baví a říkám si, že se místo toho zaměřím na kreslení, které potřebuji ke zkouškám. A na čtení maturitních knížek...ale ono to jaksi nefunguje tak, jak bych si představovala. Místo toho učení jenom sedím doma na prdeli a čumím do počítače. A dělám jedno velké NIC. Také to tak máte?

1 comment:

  1. Na mě Vánoční nálada ještě taky vůbec nedopadla, což jsem ráda, protože vlastně pro mě znamenají stres co komu darovat :D Pěkné fotky)

    ReplyDelete