Thursday 22 January 2015

New start

Chtěla bych zase začít pořádně cvičit a zdravě jíst. Poslední dobou jsem nějak zlenivěla a nic nedělám a se zdravou stravou už na tom také nejsem tak dobře, jako dřív. Už jsem si kolikrát řekla, že s tím něco udělám, ale vždycky jsem ten plán pak odstrčila stranou. Ale teď už vážně. Začala jsem doma cvičit podle videí z youtube a občas jezdím na rotopedu. Až začne jaro, tak zkusím dát další šanci běhání (to jsem vždycky nesnášela) a už se moc těším na in-line brusle, to je jeden z mála sportů, který mě fakt baví a je to sranda (pokud nepadáte a nemáte nic odřeného)!
Co mi vždycky k dosažení mého plánu pomáhá je motivace a inspirace. Proto sem přidám pár obrázků, třeba budu k zvednutí zadku motivovat i vás!


add a caption

Tumblr

^^

Untitled






3 comments:

  1. i need to start being healthier as well, thanks for sharing these!

    xx danielle // shades of danielle // bloglovin

    ReplyDelete
  2. Tak přeji hodně sil do nového začátku :)) Jinak in-line brusle zbožňuji, akorát si vždycky alespoň 1x měsíčně namelu a pak mám krásná kolena do sukně :D

    ReplyDelete
  3. Tak to dobře znám. Také jsem zlenivěla a dneska po měsíci jsem se dokopala na pole dance. Bolí všechny svaly, o kterých jsem ani nevěděla, že je mám:)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete