Tuesday 30 June 2015

New In ♥Cosmetics♥

Poslední dobou se mi v šuplíku nastřádala pěkná hromádka nové kosmetiky a tak bych se s vámi chtěla podělit o nějaké tipy. Snažím se omezit kosmetické značky pouze na ty, které jsou přírodní a netestují na zvířatech, ale musím se přiznat, že tyto výrobky bych k tomu úplně až tak nezařadila, jelikož nejsou certifikované. Většina těchto značek na svých stránkách píše, jak jsou "cruelty free" a na zvířatech netestují, ale certifikát si udělat nenechají. Tudíž je na lidech, zda jim věří. Tuto kosmetiku už mám doma asi měsíc, ale dnes už se opravdu koukám jen po značkách, které jsou certifikované...


Srdíčkovou tvářenku od Makeup Revolution jsem kdysi viděla na internetu a moc se mi líbila. Když jsem ji pak objevila V Rossmannu, musela jsem si ji hned koupit a jsem s ní spokojená. Má tři odstíny, takže se s ní dá krásně pracovat. 

Tyto laky (a jako všechnu ostatní kosmetiku od Essence v tomto článku) jsem vyhrála. Zatím jsem je ještě nevyzkoušela všechny, zkusila jsem 2 a z toho mi vyhovoval jen 1 - perleťově bílý.



První jsem se bála, že mi tato světlounce meruňková tvářenka nesedne, ale opak byl pravdou. Vyzkoušela jsem ji a zjistila jsem, že po nanesení na tváře je výraznější než jsem si myslela.


Dále zde mám dva lesky na rty, u světlejšího odstínu jsem opět měla strach, aby mi slušel, ale také mě nezklamal. Nikdy dříve jsem světlejší rtěnky ani lesky nenosila, měla jsem pocit, že tmavé mi sluší více. Tento lesk mě však velice překvapil a změnil můj názor. Druhý lesk je spíše meruňkové barvy, průhlednější a se třpytkami.



Poslední dobou ráda experimentuji s očními stíny. Tyto oční stíny od Essence jsou naprosto dokonalé, jsou krásně pigmentované a velice snadno se nanáší. 




A tohle je asi můj nejoblíbenější produkt - fialová rtěnka. Podle mě se skvěle hodí na léto!




Tyto oční linky ve fixu mě také velice zaujaly. Snadno se s nimi pracuje, takže moje noční můra (a věřím, že ji zažívá hodně holek) o namalování perfektních linek je konečně pryč. Tento fix je asi důvodem, proč mám poslední dobou na sobě linky téměř pořád!


Tento makup jsem se také vyhrála v jedné soutěži a musím říci, že je docela OK. Až na tu značku...tyto značky už kvůli testování vůbec nekupuji.


Průhledný gel na úpravu obočí a řas od Alverde jsem si pořídila nedávno a musím uznat, že je skvělý. Krásně mi zafixuje obočí a dodá mu tvar na celý den.


5 comments:

  1. Super novinky! Stíny od Essence v jiném odstínu a Astor makeup mám také!

    ReplyDelete
  2. Oh such lovely colours : ) Nice and shimmery summer stuff!
    xx,
    Céline blogging on http://smultronstaellen.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Super tipy :)

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    ReplyDelete
  4. Tu tvářenku MR jsem taky obdivovala. Ani nevím, proč ji ještě nemám doma :-)

    ReplyDelete