Friday 6 November 2015

I Am Back

Poslední dobou jsem tenhle blog celkem zanedbávala, ale nebudu se za to omlouvat. Není to přece moje povinnost, nebudu psát články jen protože bych je psát měla. Prostě se mi nechtělo nic psát, bylo toho hodně a popravdě jsem na to ani neměla náladu.

Tohle období pro mě bylo trochu stresující. Dostudovala jsem střední, sama se přestěhovala do Anglie a začala zde studovat vysokou školu, konkrétně obor Fashion. Tohle všechno se v poslední době v mém životě událo a já mám pocit, že až teď jsem se z toho všeho tak nějak postavila zase na nohy a jsem schopná v blogu pokračovat.






Když jsem se dozvěděla, že mě přijali na univerzitu v Anglii, kam jsem si podala přihlášku skoro na poslední chvilku, byla jsem štěstím bez sebe. Měla jsem strašnou radost a nemohla jsem tomu uvěřit. Když jsem si totiž podávala přihlášku na umělecký obor tady u nás, neuspěla jsem. Teď jsem za ten první neúspěch ráda, protože mi otevřel dveře a já zkusila něco jiného. Teď jsem už asi 2 měsíce tady v Anglii a jsem tu šťastná. První jsem měla strach, že tu budu úplně sama a že to nebudu zvládat, ale opak se stal pravdou. Rychle jsem se tu seznámila a našla si skvělé kamarády, jak z Česka a Anglie, tak z Rumunska, Polska a mnoha dalších zemí. Vůbec se tu necítím sama, neustále jsem s někým v kontaktu. Lidé jsou tu strašně milí a ochotní a vždycky rádi nabídnou pomoc, když je potřeba. Učitelé ve škole jsou také super, měla jsem strach, že jim nebudu rozumět ani slovo a nebudu vědět, která bije, ale mluví hezky a srozumitelně a když něco nechápu, tak se prostě zeptám a oni mi ochotně pomůžou. Taky vůbec nemám pocit, že bych chodila do školy, protože dělám to, co mě opravdu baví. Mám pocit, že chodím spíš do nějakého kreativně zaměřeného kroužku, ale ne, já chodím na univerzitu. Tohle je ten nejlepší pocit, jaký student může mít. Brát školu jako něco, co ho baví.





Lately I've been inactive on this blog but I won't apologize for it. It's not my obligation to write a blog. I just wasn't in writing mood and so many things happened recently.

This period was a little bit stressful for me. I ended up high school, moved to England and started to study here university, concretely course Fashion. All these things have happened lately in my life and now I have feeling that I can finally continue in my blog.

When I was told that they accepted my on university in England I was overjoyed. I was so happy and I couldn't believe it. When I was applying on university in Czech I was unsuccessful. But now I'm happy for that, because I'm here in England. I'm here for about 2 months now. At fisrt I was afraid that I will be here alone and everything will be so hard. But I have quickly found new friends, from Czech, England, Romania, Poland and other countries. I'm all the time in contact with somebody so I don't feel alone. People here are so nice and helpful. Proffesors at university are great as well and I can understand almost everything what we have to do. I have a feeling that I'm not attending university because I study what I like and what makes me happy. I thik that this is the best feeling that students could have.


No comments:

Post a Comment